Saturday, November 16, 2013

Happy birthday Saleha

Assalammualaikum semua.

Sebagai yang korang tahu, harinih hari Ahad. Right? Tengok betul-betul. Dah pukul 12 kot. Hihi. Hari ahad nih bersamaan dengan 17/12/2013 lahir lah seorang gadis yang berumur 16 tahun. Gadis ini diberi nama Saleha binti Roslan. Yeayy!

Selamat hari lahir Saleha. May Allah bless you.Terima kasih hadir menjadi kawan yang baik. Kawan yang selalu dengar masalah suka dan duka aku. Maafkan segala kesalahan yang aku buat kat kau. Haha. Kau tuh jgn nak merajuk je. Seperti sedia maklum aku nih tak reti pujuk orang. Tapi kau nak tahu something tak sebenarnya Kita nih sweet. Hihi. Thanks rajin bagi aku sticky note. Thanks sangat. Aku je tak pernah bagi. Thanks selalu nasihatkan aku. Segala pesanan kau takan aku lupa. Tapi aku harap sangat just always stay with me. Promise? Hihi Thanks selalu kejutkan aku bila aku tidur dalam kelas. Eh terima kasih lah atas segalenya~~ haha. Kau seorang anak yang baik, penyayang. Yes, aku kenal kau dari situ. Present for you is my kiss MUAH MUAH MUAH!


Here my girl Saleha Roslan.

This is your Doraemon cake hihi

Remember this love that you had give me? Thanks you very much dear :*