Friday, August 9, 2013

Raya raya raya....

Assalammualaikum muslimin dan muslimat......

Syukur ke hadrat Ilahi kita dapat bersama. Setelah Ramadan pergi meninggalkan kita, Syawal pun tiba. Alhamdulilah, kita umat Islam dapat menunaikan tanggungjawab sebagai Islam menjalankan ibadah puasa. Walaupun Ramadan berlalu pergi kami akan merinduinya.

Sekian lama tak update blog :/ maaf maaf. Maklumlah sekarang saya dah duduk asrama. Sibuk dengan bermacam kerja. Cehh acah acah budak dewasa -.- Hahaha. So, how's your first Eid? Best? Funny? Yah, ofcourse best kan. Hm, pada masa yang sama kita gembira mesti kita teringat kan orang yg kita sayang telah kembali ke rahmatullah. I miss my grandfather :'( Miss so much. Kadang-kadang kita tak percaya orang tuh pergi tapi hakikatnya memang dia dah pergi tinggalkan kita. Kita yang masih hidup kena teruskan hidup. Inshaallah, panjang umur :')

Ohhh yaa, kesian jugak kat abang-abang, kakak-kakak yang ambil SPM tuh. Hihi. Naik raya nih dah trial SPM kan? Wuuu~ good luck babeh ^^ Do the best! SPM dah nak dekat. Raya nih jangan lah lupa belajar sekali. Hihi.

Okayy, tanak cakap banyak so, kita tengok gambar jelaa ya :D Hihi

 Hafiz's family :)

 Ayah, ibu dan Ayin :)

 Hai saya Zahin Wafiy a.k.a Ayin :p

 (unknown) HAHAHA!

 Ohhh wishh kuu :*

 Kereta saudara-mara


 Saudara-maraku ku ku ku :*

Satu, dua, tiga SENYUM!

Ceyummm :) 

 With Kak Nurul :)

 With Abangg Haziq sayonggg :) #Ustaz hihi

With Eiss Shei :) Cousin yg palingg rapat. Love him :*

Okayyy, finish. Haha. Saya just nak describe kan raya kali nih dengan gambar je, malas nak bebel panjang. Bye, jaga diri :)